Editado por Alice Gonçalves . Tecnologia do Blogger.

#nostalgia;

by - fevereiro 18, 2011

Paramore - Franklin
And when we get home, I know we won't be home at all
This place we live, it is not where we belong
And I miss who we were in the town that we could call our own
Going back to get away after everything has changed

Could you remind me of a time when we were so alive
(Everything has changed)
Do you remember that? Do you remember that?
(Everything has changed)
Could you help me push aside all that I have left behind
(Everything has changed)
Do you remember that? Do you remember that?
So we stand here now and no one knows us at all
I won't get used to this
I won't get used to being gone
And going back won't feel the same if we aren't staying
Going back to get away after everything has changed
Could you remind me of a time when we were so alive
(Everything has changed)
Do you remember that? Do you remember that?
(Everything has changed)
Could you help me push aside all that I have left behind
(Everything has changed)
Do you remember that? Do you remember that?
Taking up our time
Taking up our time
Taking up our time
It's taking up our time again
Go back We can't go back at all,
It's taking up our time again
Go back We can't go back at all,
It's taking up our time again
Go back We can't go back at all,
It's taking up our time, taking up our time
Could you remind me of a time when we were so alive
Do you remember that?
Do you remember that?

Omg, isso me faz ter saudade de um monte de coisas. Da minha família, dos meus cachorros, dos anos que passaram, do ano mais feliz da minha vida e, claro, de que já foi e talvez nunca mais será. Recorda-me também que às vezes a gente reclama de barriga cheia, sabe? A vida, meu amor, podia ser bem pior, sim, mas você tem que dar graças a Deus que está vivendo para passar por isso. Isso também me lembra que acabei de ver o comercial do show do Paramore e que nas imagens só aparecem a Hayley, o Taylor e o Jeremy. Pode ser um comentário irrelevante para a maioria, mas isso é muito ruim. Eu me lembro de ter chorado quando soube que o Josh e o Zac estavam saindo da banda ):

Beijo Beijo :*

Nina H.

You May Also Like

0 comentários

Olá, obrigada pelo comentário, mas, para evitar passar vergonha na internet, por favor, não seja machista, LGBTQAfóbico(a), ou racista. O mundo agradece :)

Qualquer preconceito exposto está sujeito à remoção.



INSTAGRAM